"פרסומי כזב" בן גביר תובע את גלאון במאות אלפי ש"ח

איתי גדסי No Comments on "פרסומי כזב" בן גביר תובע את גלאון במאות אלפי ש"ח

העסק מתחמם: יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תובע את יו"ר מרצ זהבה גלאון בשלוש מאות אלף ש"ח | לטענתו: "לשקרים וההכפשות של גלאון יש מחיר – אותו היא תשלם בבית המשפט"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיש הבוקר (רביעי) תביעה על סך 300,000 ש"ח נגד יו"ר מרצ, זהבה גלאון – לאחר שזו פרסמה סדרה ארוכה של הכפשות ושקרים ברשתות החברתיות שלה נגד בן גביר. יצוין כי גלאון היא אינה חברת כנסת, ולא עומדת לה זכות החסינות.

בכתב התביעה, שהוגש לבית משפט השלום בירושלים באמצעות בא כוחו של בן גביר, עו"ד זאב וולף, נכתב: "עקב פרסומי כזב מכפישים וחמורים מצד הנתבעת כלפי התובע, מתוך כוונה לפגוע בו, תוך תיוגו כקיצוני, כראש ארגון טרור המחזיק "זרוע צבאית", ותוך ייחוס לו כוונה לפגוע בכל הערבים והשמאלנים נפגע שמו הטוב של התובע, הוא הושפל והוכלם, נעשה מטרה לשנאה ולבוז בעיני הציבור ותוך מטרה לפגוע בו ובמשרתו הציבורית. בכך נגרם לו נזק שווי המוערך במיליוני שקלים. זאת, בשים לב, בין היתר, לתפוצה הרחבה של הפרסומים, למעמדה של הנתבעת כיו"ר מפלגה ולשיח השיסוי שהיא מנהיגה כלפי התובע בתקופה האחרונה, אשר מצטרף אל הפרסום נושא תביעה זו".

בכתב התביעה מפורטים הפרסומים שבגינן הגיש בן גביר את התביעה נגד גלאון. כך בין היתר, כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אם הילד צועק ״מוות לערבים״ בחוץ, כנראה שהוא שמע את זה אצל בן גביר בבית", "תומך הטרור היחיד בכנסת זה בן גביר, המועמד שלך לתפקיד ״שר הרכבות"".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר: "אם יש מישהו שקרוב לכינוי "תומך טרור" בו כינתה אותי גלאון, זו היא בעצמה, שאך לאחרונה נחשף כי השתתפה בעבר בידוי אבנים לעבר חיילי צה"ל, וכיום היא דבקה בשיתוף פעולה עם חברי המשותפת שתומכים במחבלים של ארגון הטרור 'גוב האריות'. לשקרים וההכפשות של גלאון יש מחיר – אותו היא תשלם בבית המשפט".

בן גביר הוסיף: "מכל מקום, הלחץ של זהבה גלאון מובן: היא מבינה שאנחנו בדרך לנצח את הבחירות, ולכן משתמשת בהכפשות ושקרים. זה לא יעזור לה – נקים ממשלת ימין חזקה על אפה וחמתה".



0 תגובות